marți, 19 noiembrie 2013

Nu judecați!

Voi nu mă cunoașteți pe mine nici pe tatăl meu.
Dacă m-ați cunoaște pe mine ați cunoaște și pe tatăl meu.  


Voi mă judecați, mă criticați, v-ați gândit vreodată prin ce am trecut și ce e în sufletul meu?

Niciodată!
E ușor să spui gândești prea matur, tinerii de vârsta ta se distrează, îi preocupa cu totul altceva.
Când eram de vreo 13-14 ani gândeam ca voi, îmi plăceau foarte tare distracțiile dar dacă aș fi continuat așa unde credeți că aș fi ajuns? Ajungeam o depravată...poate.
Mulțumesc lui Dumnezeu că m-a adus pe calea cea bună. Și că astăzi sunt ceea ce sunt.
Gândesc matur, poate prea matur și e de bine, mi-au spus-o alții cu experiență de viață Nu mulți gândesc ca tine. 
Nu-mi pasă ce ziceți voi însă dacă părinții mei sunt mândrii de mine și lui Dumnezeu îi plac înseamna că e bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu